職種Position |
システム開発 (Web・オープン・モバイル・ゲーム・ブリッジ)
System development (Web, Open, Mobile, Game, Bridge) |
会社概要Company profile |
【会社概要】
コンシューマやモバイルゲームなど世界中で好評を博しているゲームを開発している会社です。
小規模ながら熱い情熱と世界と渡り合える技術力を持っています。
代表は横スクロールの探索アクションRPGを多く開発していた人物で、代表作は2015年にクラウドファンディングで554万ドル超を調達、Kickstarter史上最も「資金を集めたゲーム」と言われたゲームです。
【会社/お仕事の魅力】
・世界に通用するタイトル開発に携わることができます。
・ 小規模な会社ながら、世界規模で売れる自社IPタイトルを所有しています。自社タイトルのおかげで安定した収入を得られ、大きな事業資金をもとに、「本当に面白いゲームを作る」ことに集中できる環境を提供できます。
This position is available only for people residing in Japan.
[Company Profile]
It is a company that develops games that are popular all over the world, such as consumer and mobile games.
Although it is a small scale, it has a passion and technical ability to compete with the world.
The president was a person who developed many side-scrolling exploration action RPGs, and his masterpiece was crowdfunding in 2015, raising over $ 5.54 million, and it is said to be the most "funded game" in Kickstarter history.
[Attractive points of company/work]
・ You can be involved in the development of world-class titles.
・ Although it is a small company, it owns its own IP title that sells on a global scale. Thanks to our own title, we can earn a stable income and provide an environment where we can concentrate on "making a really interesting game" with a large amount of business funds. |
仕事内容Job description |
【お仕事の内容】
・ゲーム内のプレイヤーや敵、ギミック、UIなどの実装
・ゲームの進行を制御する各種システムの実装
・ゲームコンテンツ・レベル要素の実装
・ゲームUIの実装、制作支援を行うツールの構築
主にVisualStudio上でC++言語を使用しての業務となります。ゲームを面白くしていくためのアイディア出しや提案も重要な業務となります。現場では日本語を使いますが、日本語での会話に支障がなければ国籍も問いません。
[Job description]
・ Implementation of in-game players, enemies, gimmicks, UI, etc.
・ Implementation of various systems that control the progress of the game
・ Implementation of game content level elements
・ Implementation of game UI and construction of tools to support production
The work is mainly done using the C ++ language on Visual Studio. Ideas and suggestions to make the game interesting are also important tasks. |
応募資格Requirement |
【必須要件】
・コンシューマーゲーム開発実装経験
・C++言語でのゲームやツールの開発経験
・必要な日本語力:N2(ビジネス)
【歓迎要件】
・Unreal Engine 4での製作経験
・自ら発案をしながらのプログラム業務経験
【求める人物像】
・自身の技術を活かしつつ、ゲームを面白くしていきたいという方
・他職種のスタッフとも積極的に協⼒し、仕事に取り組める⽅
・ゲームを面白くするためのアイディア出しや提案をしていきたい方
[Requirements]
・ Experience in developing and implementing consumer games
・ Experience in developing games and tools in the C ++ language
・ Required Japanese ability: N2 (business level)
[Preferred requirements]
・ Production experience with Unreal Engine 4
・ Program work experience while making ideas by yourself
[Personal image]
・ Those who want to make the game interesting while making the best use of their own technology
・ A person who can actively cooperate with staff of other occupations and work on their work
・ Those who want to come up with ideas and suggestions to make the game interesting |
日本語力Japanese level |
ビジネス
Business |
雇用形態Employment type |
正社員
Full-time |
勤務エリアLocation |
東京都
Tokyo |
勤務時間Working hours |
10:00〜19:00
10:00〜19:00 |
想定年収Salary |
400~700万円
¥4M~¥7M |
条件・待遇Condition |
試用期間 :3ヵ月間
想定年収 :400万円~700万円
勤務地 :東京
勤務時間 :10:00〜19:00
休日 :完全週休2日(土・日)、祝祭日
休暇 :夏季休暇、年末年始休暇、その他の休暇有
残業時間 :みなし残業 40時間
福利厚生 :社会保険完備、通勤手当(会社規定に沿う)、その他福利厚生有
Employment Type: Permanent
Trial period: 3 months
Estimated annual income: 4 million yen to 7 million yen
Work location: Tokyo
Working hours: 10:00 to 19:00
Holidays: 2 days a week (Saturdays and Sundays), national holidays
Vacation: Summer vacation, year-end and New Year holidays, and other vacations available
Overtime: 40 hours of deemed overtime
Benefits: Complete social insurance, commuting allowance (according to company regulations), and other benefits |
選考についてProcess |
募集人数:3
応募に必要な書類:履歴書、職務経歴書
オンライン面接:可
面接の言語:日本語
面接回数(流れ):1~2回
海外在住の方の応募:不可
*候補者の状況によって変更あり
Number of applicants: 3
Documents required for application: resume, resume of work
Online interview: Available
Interview language: Japanese
Number of interviews (flow): 1-2 times
Application for overseas residents: Unavailable
* May change depending on the situation of the candidate |