職種Position |
営業
Sales |
会社概要Company profile |
採用企業はアジアパシフィックの主要都市で120ヶ所のビジネスセンターを運営している会社です。都市有数のプレミアムビル(Aグレードビル)において、フレキシブルな契約形態で、拡張や縮小等のクライアントのニーズに応じたサービスオフイスを提供させていただいております。モダンなデザインの施設、最先端の電話・ITシステムを備えております。最高のサービスオフィスのプロバイダーとしてチーム全員が常に笑顔でクライアントのビジネスをサポートできるよう心がけております。
◆サービスオフィス
◆コワーキング/シェアオフィス
◆貸会議室
◆ビジネスサポート
アジア・太平洋地区32都市150拠点以上にてハイグレードサービスオフィス・コワーキングセンターを運営。日本では東京都内(丸の内・渋谷・赤坂・六本木・明治神宮前・京橋・目黒・浜松町・みなとみらい)の9か所にてサービスオフィスを運営しています。
This is a company that operates 120 business centers in major cities across the Asia-Pacific region. We offer flexible office solutions in premium buildings (Grade A buildings) in key urban areas, catering to the needs of our clients, including options for expansion or downsizing. Our facilities feature modern designs and cutting-edge phone and IT systems. As a leading provider of serviced offices, our team strives to support our clients' businesses with a smile at all times.
Serviced Offices
Coworking / Shared Offices
Meeting Rooms
Business Support
TEC operates high-grade serviced offices and coworking centers in over 150 locations across 32 cities in the Asia-Pacific region. In Japan, we run serviced offices at nine locations in Tokyo, including Marunouchi, Shibuya, Akasaka, Roppongi, Meiji-Jingumae, Kyobashi, Meguro, Hamamatsucho, and Minato Mirai. |
仕事内容Job description |
・レンタルオフィスのスペースのご提案
・新規顧客へのコールドコールを定期的に実施
・不動産エージェントや業界関連の協力者との連携
・協会や商工会との関係構築
・Proposing rental office spaces
・Conducting regular cold calls to new customers
・Collaborating with real estate agents and industry-related partners
・Building relationships with associations and chambers of commerce |
応募資格Requirement |
【必須条件】
・英語力(ビジネス以上)
・日本語の読み書き、会話が堪能であること
・学士号以上
・不動産開発業界、ホテル業界などでの2〜3年の実務経験
・営業および結果重視の能力があること
【歓迎条件】
・優れたタイムマネジメントおよび問題解決能力
・プレッシャー下でも仕事ができ、目標達成に対して強いモチベーションを持っていること
・独立して行動でき、良いチームプレイヤーであること
・優れたコミュニケーション能力および対人スキル
・英語の読み書き、会話が堪能であること
・MS Word、Excel、PowerPointに熟練していること
【Required Qualifications】
• Fluency in both spoken and written Japanese
• Bachelor Degree or above
• Minimum 2 to 3 years solid work experience in property developer/ real estate/ hotel industry
【Preferred Qualifications】
• Sales and results oriented
• Excellent time management and problem solving skill
• Able to work under pressure, highly motivated to outreach goals and targets
• Mature, independent, and good team player
• Excellent communication and interpersonal skills
• Good command of both spoken and written English
• Proficient in MS Word, Excel and PowerPoint |
日本語力Japanese level |
ネイティブ
Native |
雇用形態Employment type |
正社員
Full-time |
勤務エリアLocation |
東京都
Tokyo |
勤務時間Working hours |
9:00〜18:00 (1時間)
9:00〜18:00 (1H break) |
想定年収Salary |
500万~1000万
5M-10M |
条件・待遇Condition |
試用期間 :3ヵ月間
休日 :完全週休2日(土・日)、祝祭日
休暇 :夏季休暇、年末年始休暇、その他の休暇有
残業時間 :少ない
受動喫煙防止措置 :屋内禁煙
福利厚生 :社会保険完備、通勤手当(会社規定に沿う)、その他福利厚生有
Employment Type: Full time
Trial period: months:3
Estimated annual income: 5M-10M
Work location: Tokyo
Working hours:9:00-18:00
Holidays: 2 days a week (Saturdays and Sundays), national holidays
Vacation: Summer vacation, year-end and New Year holidays, and other vacations available
Overtime: Average month
Benefits: Complete social insurance, commuting allowance (according to company regulations), and other benefits |
選考についてProcess |
お問い合わせください
|