職種Position |
技術職 (SE・インフラエンジニア・Webエンジニア・ゲーム)
System Engineers / Infrastructure Engineers / Web Engineers / Game Developers |
会社概要Company profile |
ゲームや映像制作スタジオ向けに加え、自動車、映像、建築など、さまざまな業界向けに3DCG技術等を提供する開発推進・支援事業と、ゲーム・映像業界に特化した人材紹介・派遣サービスを提供する人材事業の2つの事業を展開している会社です。2つの事業のシナジーを発揮したソリューションの展開・発展を続けています。
[Company Profile]
The company was established in 1999. There are 234 employees, and it is listed in the stock market. It produces and develops services and products such as middleware, advanced graphics and network technology for the game and video industries. They have deals with almost all game companies, from large to startups. |
仕事内容Job description |
【お仕事の内容】
グラフィックスアプリケーションやミドルウェア開発または、案件の開発担当
・ゲーム業界や産業向けアプリケーションの描画機能の実装や最適化
・DCCツールやゲームエンジンのコンバーターやプラグイン等のツール、エディタ開発
・弊社描画エンジン、ミドルウェアを用いたアプリケーション開発
・次世代グラフィックスAPIの検証や実装
※適性に応じて、会社の指示する業務への異動を命じることがある
【開発言語】
C++, C#, GLSL/HLSL, Python, JavaScript
【開発環境】
UnrealEngine, Unity, Qt, MFC,WPF, VisualStudio、Git
【対象プラットフォーム】
Windows, iOS, Android, Linux, Embeded
[Job description]
You will be in charge of a graphics application and middleware development, or project development.
・Implementation and optimization of drawing functions for game industry and industrial applications
・Tools such as DCC tools, game engine converters and plug-ins, and editor development
・Application development using our drawing engine and middleware
・Verification and implementation of next-generation graphics API
*Depending on your skills and experience, you may be ordered to transfer to work place specified by the company.
[Development language]
C ++ C # Python, JavaScript
[Development environment]
UnrealEngine, Unity, Qt, MFC, WPF, VisualStudio, Git
[Target platform]
Windows, iOS, Android, Linux, Embeded |
応募資格Requirement |
【必要なスキル】
・C++経験 業務で使用できるレベル(組み込み系経験のみでも可)
・オブジェクト指向開発
・外国籍の方の場合は面接を行えるレベルの日本語力必須
【歓迎要件】
・OpenGL/DirectX/Vulkan/Metal等で3DCGソフトウェア開発経験
・3Dモデラ(Maya, 3dsMax等)、DCCツールのプラグイン開発経験
・3Dグラフィックス技術に関する知識(PBR/NPR、レイトレーシングなど)
・XR(VR/AR)の知識
・GPGPU、デバイスドライバ/組込技術、OpenGL/Vulkanのドライバに関する経験/知識
[Requirements]
・ C++ experience that can be used in business (Embedded system experience only is also acceptable)
・ Experience in object-oriented development
・ Japanese ability enough to handle the interviews
[Preferred requirements]
・ Knowledge of XR (VR / AR)
・ 3D modeler (Maya, 3dsMax, etc.), DCC tool plug-in development experience
・ Experience in developing device drivers for Linux and embedded systems
・ Experience in developing interactive 3DCG software with OpenGL / DirectX / Vulkan, etc.
・ Experience in driver development for OpenGL / Vulkan, etc.
・ Optimization using GPGPU |
日本語力Japanese level |
上級(面接可)
Advance (Able to interview) |
雇用形態Employment type |
正社員
Full-time |
勤務エリアLocation |
東京都
Tokyo |
勤務時間Working hours |
裁量労働制
Flextime |
想定年収Salary |
500〜900万円
¥5M - ¥9M |
条件・待遇Condition |
試用期間 :3ヵ月間
休日 :完全週休2日(土・日)、祝祭日
休暇 :夏季休暇、年末年始休暇、その他の休暇有
福利厚生 :社会保険完備、通勤手当(会社規定に沿う)、その他福利厚生有
Trial period: 3 months
Holidays: 2 days a week (Saturday and Sunday), national holidays
Vacation: Summer vacation, year-end and New Year holidays, and other vacations available
Welfare: Complete with social insurance, commuting allowance (according to company regulations), and other benefits |
選考についてProcess |
応募に必要な書類:履歴書、職務経歴書
オンライン面接:可
面接の言語:日本語
面接回数(流れ):2〜3回
海外在住の方の応募:不可
*候補者の状況によって変更あり
Documents required for application: Japanese resumes
Online interview: Yes
Interview language: Japanese
Number of interviews (flow): 2-3 times
Application for overseas residents: Yes
* May change depending on the situation of the candidate |