職種Position |
営業
Sales |
会社概要Company profile |
当社が、1998年に最初のレンタルオフィスを開設。以来、あらゆるオフィスニーズに対応するため様々なタイプのマルチブランドを、日本全国で展開をしています。 2016年には、新たなコミュニティーを生み出すビジネス スペースを立ち上げ、現在では全国で8拠点を展開中。2022年には、ハイエンドブランドを六本木ヒルズにオープンしました。
They opened our first rental office in 1998. Since then, we have developed a variety of types and multi-brands throughout Japan to meet all types of office needs. In 2022, They opened our high-end brand in Roppongi Hills. |
仕事内容Job description |
・EnterpriseAccounts で合意された販売目標を達成するために、収益性の高い新しい収益元を生み出す。
• 顧客と良好な関係を構築・維持し、広範囲にわたる顧客ニーズを包括的に理解する。
• 適格な販売機会のパイプラインを開発、拡張、維持、および報告する。
• エージェント、企業の不動産スペシャリスト、経営コンサルタント等外部機関と協力して、セールスの機会を創出する。
• 関連するイベントに出席・講演し、ワークショップを開催してこの機会を利用して弊社の認知度を高める。
• 関連する地域の社員と協力して、一定の品質を確保し、顧客拡大のための明確な計画を策定する。
• 顧客からのフィードバックを共有して、顧客サービスの継続的な改善とソリューションの強化をサポートする。
• 必要に応じて、その他の戦略的ビジネス開発活動をサポートする。
・Generate profitable new sources of revenue to achieve the sales targets agreed in EnterpriseAccounts.
・ Build and maintain positive customer relationships and a comprehensive understanding of a wide range of customer needs.
・Develop, expand, maintain, and report on a pipeline of qualified sales opportunities.
・Work with outside agencies such as agents, corporate real estate specialists, and management consultants to generate sales opportunities.
・Attend and speak at relevant events and host workshops to take advantage of this opportunity and increase awareness of the firm.
・Work with relevant regional employees to ensure a certain level of quality and develop a clear plan for customer expansion.
・Share customer feedback to support continuous improvement of customer service and enhancement of solutions.
・Support other strategic business development activities as needed. |
応募資格Requirement |
【必須要件】
・必要な日本語力:ビジネス
• 5年以上のB2B ソリューション / サービスの販売およびビジネス開発のバックグラウンド。
• 顧客と協力して、適切なプランと契約を計画する能力。
• 顧客の意思決定とビジネス事例の開発プロセスに関する知識と理解。
【歓迎要件】
• 企業の不動産ビジネス開発または不動産コンサルティングの経験。
• グローバル環境およびマトリックス組織構造内での業務経験。
• 大規模な取引における開発、管理、追跡、成約する能力。
• 大企業への販売実績。
• 取締役会レベルでの関係と影響力を構築する能力。
[Requirements]
・Required Japanese language skills: Business
・5+ years of B2B solutions / services sales and business development background.
・Ability to work with customers to plan appropriate plans and agreements.
・Knowledge and understanding of customer decision making and business case development process.
[Preferred requirements]
・Experience in corporate real estate business development or real estate consulting.
・Experience working within a global environment and matrix organizational structure.
・Ability to develop, manage, track, and close large transactions.
・Proven track record of selling to large corporations.
・Ability to build relationships and influence at the board level. |
日本語力Japanese level |
ビジネス
Business |
雇用形態Employment type |
正社員
Full-time |
勤務エリアLocation |
東京都
Tokyo |
勤務時間Working hours |
9:00~18:00
9:00~18:00 |
想定年収Salary |
600~2000万円(インセンティブ含む)
¥6M~¥20M |
条件・待遇Condition |
試用期間:3ヶ月
休日 :完全週休2日(土・日)、祝祭日
休暇 :夏季休暇、年末年始休暇、その他の休暇有
残業時間 :平均月20時間
福利厚生 :社会保険完備、通勤手当(会社規定に沿う)、その他福利厚生有
Trial period: 3 months
Holidays: 2 days off per week (Sat. and Sun.), national holidays
Vacations: Summer vacation, year-end and New Year's vacation, and other vacations
Overtime :Average 20 hours per month
Benefits: Social insurance, commuting allowance (in accordance with company regulations), other benefits |
選考についてProcess |
【選考について】
募集人数:1
応募に必要な書類:履歴書、職務経歴書
オンライン面接:不可(応相談)
面接の言語:基本的に日本語(最終面接のみ英語面接可)
面接回数(流れ):2回
海外在住の方の応募:不可
*候補者の状況によって変更あり
[About selection]
Number of applicants:1
Documents required for application: resume, resume of work
Online interview: Available
Interview language: Basically Japanese (English interview is acceptable only for the final interview)
Number of interviews (flow): 2 times
Application for overseas residents: Unavailable
* May change depending on the situation of the candidate |